2014. március 1., szombat

Made in Austria - Március


vagy ugrás a legelejére:


03.01. költözési Paranormal Activity


Tegnap átköltöztem! ...negyedszerre is.
Fél év alatt az nem olyan rossz nem? :-P
Maga a költözés viszont kezd egyre nagyobb sz*pás lenni.
Tudom hogy régen én basztattam mindig a Balázst,hogy olyan mint egy nő, de ha most látott volna, tuti nyomhatott volna egy "na ki olyan mint egy nő?" revansot.
Hogy a francba csináltam azt, hogy október elején még így költöztem ugye:


Egy koffer, egy bicikli, kész.
Még dec. 1.-el is csak azért fordultam 3x mert abból 1 volt a gép, de az összes szarom befért 2 fuvarral ugyanebbe a fekete kofferbe.
Erre most mikor összepakoltam mindenem, úgy,hogy december óta 1x voltam csak otthon, és itt nem vettem semmit, ennyi cucc "termett" a semmiből:


3+1 táska púpozva + 3 doboz + 5 feszülősre tömött (vasalatlan) zacsi :-P És a vicc az egészben hogy mióta itt vagyok 2 pólót vettem itt magamnak :-)  Hogy hogy a fuckba csináltam ezt, fogalmam sincs.... Még jó hogy egy haverom segített a kombijával a költözésben különben vonattal kb most fordulnám az utolsó kört...

A pecó viszont mindent visz:




Ok, ezeket a képeket már üresen láttátok, DE:
ezeket nem:
Berendezett konyhát kaptam kanalakkal, konzervnyitóval, krumplipucolóval, tányérokkal, lábossal, termosszal, mindennel:



A lépcsőház is kurva jól néz ki


A fűtött teremgarázsba kocsival nem lehet beállni, de motorral igen :-)


INGYENES fittnessz"terem"


13 juróért meg relax központ szaunával, szolival stb...




A faluról:


Gondoltam ha már beköltözhettem a kánaánba, körbenézek a közelben, hogy mi van még itt. Maga a falu nem rossz, van egy-két jópofa ház benne, de... ennyi. A nagy felfedező körutam 13 perc volt fotózással együtt.


Azthittem én vagyok a fasz, de nem. Mr. Google szerint is ez ugyan nem Isten háta mögötti, de cserébe egy hangyafaszhegynyi falu.:


Igen, táblától tábláig 600m, ami gyalog 7 perc, kiskerekű rollerel 4, biciklivel és chilisbab  lökhajtással 2,5.
Hurrá.
Na nem mintha ez gond lenne, mert otthon egy ekkora községben legalább 3 kocsma van, meg legalább 1 kisbóót, ahol meg a 3 maradék létszükségleti terméket be lehet szerezni - a kenyeret, a cigit, meg a gyufát.
Nem, itt semmi sincs.
Trafik se.
Csak az az egyvalami amire egy tősgyökeres bőrgatyás osztráknak szüksége lehet:


Nem is csodálom, hogy itt nem laknak magyarok :-) Ja, de, most már egy igen.


"Unforeseen consequences"


Felbuzdulva a fentieken, no meg az új konyhán, elmentem "betárazni" a fontosabb dolgokból:

Plussz ugye, kenyér, sajt, teafilter, cukor, liszt - (vazze, megint van lisztem!!! :-D) stb. 
Tele is lett a hátizsákom meg két 90literes lidlis zacsi, úgyh a kabátom már kb a tökömön lógott hazafele a 13 fokban, de fél perccel az indulás előtt elértem a vonatot, ami "szerencsére" hétvégén 2 óránként jár csak.
És igen, PONT akkor jön a megvilágosodás....: 

Bazdmeg Tibor, a 3-as multipack szalásmis pizza "ütközetben eltűnt". 

Ja nem. 

Voltál olyan fasz és ameddig a zacsijaiddal voltál elfoglalva, azt pont otthagytad a kibaszott kosarak tetején :-( Gratulálok. 
A vonat viszont mindjárt indul, úgyhogy Kasparovot megszégyenítő gyorsasággal lejátszod a fejedben az alábbi menetet:

Visszamész, hátha egy segélyen tengődő itteni, nem dobta be az Mercedes R osztály kalaptartójára egy nagy telipofás vigyorgós "malzeit" kurjantás mellett ÉS lekésed a vonatot, hogy a következőig kikölthesd a 10 tojást ami vettél? 

Vaaaaagy... elmondasz egy 5 perces szóismétlés nélküli kocsmai "miatyánkot" és felszállsz a kibaszott vonatra?
...inkább az utóbbi.... :-P


03.10. Apróságok vegyesen


A tavasz még épphogy csak elkezdődött, úgyhogy egyenlőre semmi "nagy" dolog nem történt, viszont annál több apróbb érdekesség, amiket így a teljesség igénye és mindenféle összefüggés nélkül , csak úgy ömlesztve:

 - Osztrák bankszámla rev. 2.: 

Megjött az itteni bankkártyám. Ami miatt az egész egy hangyafasznyit is érdekes, az megint csak az ügyintézés volt. Itt mindenki azzal riogatott, hogy időpontot kell kérni, anélkül meg se próbáljak semmi bankügyet intézni, esélytelen.
Persze mit csinál a magyar?
Naná hogy időpont nélkül megy :-)
Bár a riogatás nem tudom miért volt, mert a bank eleve üres volt, sorszámgépük nincs is, azonnal sorra kerültem, ugyanaz az ügyintéző jött oda aki a múltkor, és mily´ meglepő: taj kártya, TB kártya, szülői anyakönyvi kivonat közjegyzővel hitelesített másolata nélkül is kiadtak mindent.
5 perc alatt... :-P
Nem rossz...
És mivel itt nem pultos rendszer van, hanem egy nagy terem, asztalokkal meg fotelokkal és egy csomó növénnyel, külön bónuszt érdemel hogy végre nem kellett végigvárnom:
a; - gizi nénit ameddig elmondja az ügyintézőnek, hogy a piacon a Géznáznál most 20 Ft-tal olcsóbb a farhát
b; - Emesét az ügyintézőt, aki csak azért várat 20 percig, mert még nem beszélték meg, hogy ki volt a legjófejcsibb a VV16-ban tegnap... :-P
Ja igen... Itt már jó pár éve nincs se VV se BB se semmi tespedős -anyázós- ingyenélős szar a TV-ben... De most hogy belegondolok, kevesebb a gyúrós telefonboltos, meg a műkörmös is.... :-)

- Kocsmahiány Lengau rev 2.:

Nem, nem nyitottak azóta egyet. :-P Nem, én sem nyitottam egyet :-) Viszont belefutottam egy technikai gyöngyszembe, amit otthon föleg ilyen helyek közelében látni:

kisköbcentis Puch - és bár nincs lelakva és Csepel bicikli alkatrészekkel tuningolva, azért az 1 rugós drótból álló ablaktörlő mindenképpen figyelmet érdemel :-) Persze 37km/h-nál amit szegény elpöfög úgyis ugyanúgy szarrá ázol, de legalább közben törölhetsz ablakot :-D
Viszont aki rájön hogy a kormánnyaknál minek a lőrés az kérem jelentkezzen :-)


- Lakás a sz*patós medvénél rev.3.

Egyre jobban csípem ezt a pecót. Amnéziásokat megszégyenítő módon örülök az összes olyan hétköznapi emberek által le sem szart dolognak, amiben már vagy fél éve nem volt részem, mint például a hétvégi saját magam főzte kaja:
Voilá: A wunderrántotta :-) Fogj meg minden zöldséget amit a Hűtődben találsz, fél rúd kolbászt, némi tojás, az egészet turmixold, alágyújt, kész. Nyamm.


A palacsinta persze már érdekesebb volt, mert egy kb 15cm-s palacsintasütőm van, de így legalább meg tudtam enni vagy 20-at :-) hehe
Ami viszont a legjobb, hogy általában erre érek haza:


...besüt a nap végre az ablakomon :-)


- A hihetetlen...

Állok a vasútállomáson ma, várom a vonatot hazafele. Megjelenik az egyik kedvenc sablonom: combnyakficamos, 70-es bongyormami, aki ugye kisfokú feltűnéssel tolakszik, hogy MINDENKÉPPEN ő legyen az első aki felszáll. Igaz,hogy a kora vetekszik a tünetlistája számával, de csak addig mozog galapagosi óriásteknős sebességgel, ameddig fel kell rúgni mindenkit, hogy az első rajtkockából indulhasson, utána viszont már semmi gondot nem jelent az 50 cm-s lépcsőfok különbség... :-)
Már előre mosolyogtam, mert vártam az ismert forgatókönyvet :-) erre az történt ami 30 év magyarisztán alatt 1x sem... a néni rám nézett és megszólalt:
 - Héééé paraszt, melyik út megyen Budára?
Na jó nem :-)
Aztmondta: Óóó, maga biciklivel van, menjen csak előre.... 8-O :-)
Kössz vazz, rendes vény szipirtyó teccik lenni :-)


- Call me Dr. Frankenstein

Hullák testrészei és villámcsapás? Ja... Habár a villámcsapás azért kimaradt, de a dobozban visszakapott darabokból....


egy napnyi meló és megannyi ÓÓÓóóbazdmeg után ez lett:
TADAAA:
"It´s alive!!! Bruhahaaa".... :-) 


Tudom, nem hiszitek el, de igen. :-P Én raktam össze és mégis működik... És ráadásul nemcsak ő, hanem a tesója is, a tavaly elhunyt BR5-JCJ-is... :-) Bár rendszám már sajnos nincs rajtuk, hogy ki is vihessem őket egy kis egészségügyi sétára :-P


03.13. Apa kezdőőődik!!!


Ma volt a nagy nap... Megjöttek az idei tartósteszt-motorjaink... 1190 Adventure, 690 Supermoto R, a szörny - 1290 Super Duke meg ugye néhány apróság... ;-)
Fotókat nem merek azért feltenni, mert mehet hogy feltolnak egy 50-es kipufogócsövet fehér-egerestül ha kiderül, de azért egy pár érdekesség:
 - Nekiállok egy 350-es Husqvarna endurónak, hogy mégse a legjobbal kezdjem. Erre jön az öreg auditor vigyorogva és benyom egy Besenyő Pistát: "Nnna mivan?"
Mondom neki, hogy fel kell építeni utcai használatra (mivel a szállítás miatt a motor ötöde mellékelt kartonban van kb), index, rendszámtartó stb....
Mire ő (még mindig vigyorogva): Mmmiii?
Dehogy is, hagyjad mán' !
Nem kellenek rá kacatok, csak szedd ki a fojtásokat oszt mehet! :-)
ok... szívótorokfojtás, légszűrőszűkítő kiszed, ...kész!
Jön az öreg, megint vigyorog: Katalizátor?
Mire én: De hát.... ööö... azt nem szabad, meee törvény, meg sün meg, végbéltükrözős igazoltatás...!
Mire ő: eeeeez igaz, de az +5LE :-D kiszedniiiii!!!!!!
...lám-lám, vannak még jó emberek :-D

Freeride 250R - triál-enduró keverék, de mikor már 95%-ig kész vagyok, megjelenik az öreg megint, mondom neki, hogy már csak az akksi van hátra.
Vigyorog. :-P És nyom egy "Viel Spaß öcsi...."-t
Wattafakk? Mééé, a himba mögött nem fér be?
De nem bizony! - persze hogy vigyorog - Asszongya:
Motor bakra --> ülés leszed --> Hátsó rugóstag KISZED, --> lengővilla kerekestül leenged --> így megy be. Szerinted méé mondtam hogy viel Spaß? :-D
Lássuk csak, mit tenne most Bart Simpson? Ja igen, megvan:
Akkooo szarok rá, nem láttam semmit, majd holnap :-) sem... :-P Rakja be az a tökorrú köcsög aki ilyenre tervezte! .... Lehet hogy át is viszem neki hétfőn :-D

Mi legyen a következő?
A nagy Adventure egy mozdony, úgyse sokat lesz nálam szerintem mert nagy, kényelmes, megy mint a barom, mindene fűtött és csak afrikai szopóbéka nincs még a tank előtt beépítve - ergo az nem a fehér négereké...
A szörny csak jövő héten jön és mivel ő az idei sztárceleb, ezért saccra a Marketingosztály és a főnökök játéka lesz....
De mi lesz az én játékom?
Ááá, igen, Egykerék-haver!
690 SMC!
Igaz csak 78LE, és csak 170-et megy, de a legtöbb lütyőnek itt nem ér le róla a lába :-D és ez az igazi "állat motor" :-) BMX-nyi strapabírás, súly és szélesség, küllős kerekek, és egy olyan áttétel a Duke hergelt blokkjára amivel kuplunggal bármikor nyomhatsz egy E.T.-t :-)

Persze ezt tudja bármelyik nagyköbcentis krosszmotor.... De nem utcai gumikkal ;-)
Mert akkor jön ez: (Hanggal!)


És ha a pofátlanságnak nem lenne határa, mi is lenne a következő lépés?
Áááá, megvan! Ha már ugye úgyis az "enyém" pimpeljük olyanra hogy nekem jó legyen:
Utaslábtartó, farokidom leszed, majd szétfúr.... és közben fütyürész: "...If so..." :-)
Nem nem vicc.
Igen, 0 km-es motor, ami nem az enyém. :-)
Hogy szabad-e? Mittomén, nem kérdeztem :-)
Persze hogy megjelenik az egyik szerelő srác, mikor szaladgálok a 14mm-s fúróval meg a farokidommal :-) majd röhögve kérdezi: Öreeeg, még meg se kaptátok te meg már szétfúrod?
Naná! Hülye, kell valami amihez majd köthetem a csomagokat! :-)
Erre jön a nem várt válasz: Jaaaaa! Akkor jó :-)

Mondtam én, hogy vannak még jó emberek :-D

...asszem Eeeez egy jó év lesz! ;-)

.....I'm Batman

Egész jó nap volt ez a mai. De erre aztán végképp nem számítottam: Játszósnaciban leslattyogok a szeméttel a kukához, kinyitom a garázst és ez fogad:




990-es Rotax blokk (Viva Aprilai RSV) szénszálas első felfüggesztés, 225-ös hátsó gumi, kályhacső két oldalt, meg némi pókháló.... Nem rossz. Ha én lennék Batman, kéne...


03.16. alcím helyet:

Valamiért még mindig vagyok olyan barom, hogy örülök ha süt a nap és 15 fokban szélcsend van, mert azt hiszem, hogy akkor gond nélkül visszaérek Osztrákiába...
Na kezdem megtanulni hogy nem :-P
Amit még ugye nem írtam, de itt most fontos, hogy a visszaútjaim során a du.1-es Railjet-tel szoktam menni, de ennek megvan az a hátránya, hogy a a vonat több mint 50 percet késik, akkor már csak másnap hajnalban jutok haza, mert a 19:40-es után már csak 5:50-kor van vonat.
De 50 percnek mindenre elégnek kell hogy legyen....
Kivéve ha az utazásnak bármilyen módon köze van a kibbbbaszottt mávhoz. :-P Mert akkor aztán egy szellőmentes tavaszi napon is SIMÁN BE LEHET SZOPNI 43 PERC KÉSÉST BICSKÈIG!!!
Pedig ez már nagy kunszt.
Nyamvadt 40km, egyetlen kibaszott megállóval a Keleti után, és mégis sikerül nekik.
Azon meg már meg sem lepődök hogy amikor a velem szemben ülő srác megpróbálja normálisan megkérdezni hogy mégis meddig állunk itt, mert időpontra megy, még a kalauz kéri ki magának 30 perc után is...
Persze aztán ugyanúgy mint a múltkor egyszer csak megindulunk valamiért a mező közepén, de ha már 43 perc késésben vagyunk, FÉKEZZÜNK MÉG EGY KICSIT BAZDMEG, mert a 43 perc az szarul mutat a jelentésben. Az 50 már sokkal jobb! Meee az kerek szám és gondolom nem kell gondolkodni hogy egyben vagy külön írja-e a paraszt :-P
De azért sikerült neki... Meglett az 50 perc mínusz Bécs alsóig :-P
mit is mondhatnék erre...?
Talán csak ennyit:
Szerencsére Bécsben mozdonyt cserélnek, és Jürgen látva hogy ennek már a fele sem tréfa belehúzott, úgyhogy a következő 350km-en keresztül stabilan tartottuk a 230-at, és hála neki, nem kellett fél havi fizetésért taxizni 40km-t...
Kössz szépen ÖBB!


03.18. Sziszifusz - Freeride 250R rev.2.


Igen, végül muszáj volt nekem összerakni ezt a csodát, és ahhoz képest hogy azt hittem az akku beszerelés a szívás... hát nem. Az csak az előjáték volt :-P
Történt ugyanis hogy mint kiderült, forgalomképessé kell tenni a kicsikét - index, duda, rendszámtábla stb... Persze 4 indexet meg egy-két plussz tartó/kiegészítő elemet felcsavarozni nem egy nagy cucc,csak sokáig tart, mert pl a tükröknek nincs menet a kuplungbilincsen, hanem a dobozkákból másik elemekre kell cserélni hozzá a fent lévőt...
Már épp kezdtem azt hinni hogy lassan kész vagyok, mikor a kábelcsatlakozások keresgélése közben megjelent vigyorpapi ismét, és rábökött egy mellékelt plussz kis dobozkára, és ismét egy széles mosoly kíséretében csak annyit mondott:
"neeeem, neeem Tibor, ez bizony Főkábelcsere!" Hehe. És igen, ez PONT olyan mint a kocsiknál, hogy a vázra ez kerül rá elsőként, ERGO MINDEN rá van építve és sehogy nem férsz hozzá :-P ....azaz de. Ha szétbontod az egész motort... :-P
Sebaj, Fizetik.... Légszűrő kiszed, tank kiszed, farokidom szétbont, összes stecker széthúz... Új kábel behúz a műanyagok között, a kipufogó alatt, a karburátor alatt, stb ééééés.....
igen.
Itt csörgött a telefonom: "állj vazze, vissza az egész, a főnök azt mondta,h ez nem megy utcára mégse!" :-)
......bazzeg.... :-P
2x3 órám ment a levesbe... :-P

Az egyetlen

Ami miatt mégsem bántam az egészet, az az, hogy közben keresnem kellett egy már átépített motort, hogy mégis hol meg hogy kell elvezetni azt nyamvadt kábelt, és ilyen motorja meg csak a marketing osztálynak volt egy eldugott hátsó raktárban... És hogy ebben mi a pláne? Csak annyi hogy ebben a raktárban van EZ:


Az egyetlen darab ami készült. A 200LE feletti verzió, aminek még a kulisszás pillangószelepei vannak, a teljesen nyitott Akrapovic csövei - amik azóta a könyöktől a cső végéig kékeslilák - és az a blokkja amit abban a formában nem mertek kiadni a pórnépnek. 
Kurrrrva jó :-) 
Persze kicsit már meg van reccsenve a hátulja, de még így is leesik az ember álla amikor meglátja a többi 125-ös széria kacat között. Reméljük egyszer valami méltó helyre kerül...


03.19. A dombon túl


Régen sokszor viccelődtünk azzal hogy mi lenne a legjobb meló, amit még ingyen is csinálna az ember - pl jetski kölcsönző Bora Borán, tesztpilóta a Nürburgringen - akkor még nem tudtuk hogy ezt ESP tesztmérnöknek hívják :-) - meg ilyenek.
Ha az akkori énemnek megmondhattam volna, hogy nyugi öcsi, tartósteszt felelős (is) leszel a KTM-nél,  mindenki a te nadrágszárad rángatja majd aki supermotózni akar és az egészhez kapsz egy kifogyaszthatatlan tankkártyát, amin minél nagyobb számlát szedsz össze (km-rel együtt persze) annál inkább te leszel a király... hát... jó eséllyel azt mondtam volna neki, hogy "apádfaszát ilyen meló nincs - vagy ha van is azt főleg nem egy kelet európai néger kapja meg"
Akkor ez most hogy is van még egyszer....?


Haha... vagy mégis :-)
Házi feladat Tibor: 0 azaz 0 km-es a motor, úgyhogy ne pörgesd nagyon, de mielőtt kiadjuk a nyélgázon kerekezőknek kéne bele pár km hogy legalább egy kicsit bekopjon.
Mivel viszont az idő is szar volt, ezért gondoltam megnézem mi van a domb mögött amit az ablakomból látni. Hát... Ez: Wichenham és az Oberturmer see.






Bemelegítésnek nem rossz :-) ...ráadásul holnapra 18 fokot és napsütést mondanak ;-)
u.i. Tominak: annyira azért nem csúszik az aszfaltgumi a vizes fűben mint a Ride 2-ben :-)


03.21. Tiltott utakon


Állítólag 2 éve még tilos volt motorral ezen az úton menni, mert annyira jó.
Vagy mert annyi motoros meghalt rajta, hogy a végén már saját mentő hotline-juk volt. Valamelyik a kettő közül :-P
Persze én ezt csak ma tudtam meg, de tegnap voltam ott :-)
Azaz tegnap IS, mert ide még vagy 100x vissza kell jönni:


Egy potom 50km-es kanyar, de a közelben mindent visz. A hosszú nyújtott 100-as erdei kanyarok után egy tóparton visz tovább a hegyoldalban...


És csak később jössz rá, hogy ez nem tó, hanem egy duzzasztógát teteje, ahonnan mellesleg ilyen a kilátás lefele: (Alulról kb a kép 4/5-nél megy fent az út tovább a hegyoldalban...)


Na és innentől lesz érdekes: (a következő pár kép kamerás printscreen úgyh kicsit szar - de erről majd később)balra sziklafal, jobbra meg szakadék:


Amitől ez az 50-70cm-s szalagkorlát hivatott megvédeni ha esetleg 90-nel benézed a kanyart egy minimum 170kg-s motorral...


De inkább ne nézd be, mert ott lent az a zöldes folt jobb középen az csak a fenyők teteje...


Aztán ha túlélted a lejtős szlalomot a völgy aljáig jön a Krispl-i felfutó, ahonnan meg ilyen a kilátás:



Aztán Krisplből lefele...





Nem szar na :-D Lent a faluban meg egy türkiz-kékes-zöldes alpesi patak mellett megy tovább az út ami tele van fél méteres fehér gleccserkaviccsal és kibaszott jól néz ki. Az is.

Amiért 1000 "dögölj meg" is kevés...


A képekkel meg nem csaltam.
Azért van supermotós meg Ádvencsörös is mert 1 nap eltérés van köztük. Repetáztam! :-)
Mondtam hogy ide még vissza kell menni... Főleg mikor ma megláttam hogy 2 napnyi videóm egy FOS lett, mert elfelejtettem átállítani a kamerát hogy NE 4x-es lassításban vegyen fel (hang nélkül ráadásul), :-P :-( úgyhogy muszáj lesz újraforgatni az egészet... ;-) de remélem azokon már vagy egy gixert vagy egy street triple-t fogok kergetni ;-) Sisakot fel buzik! :-)


Elmebeteg tankhajó bőrfotellel


Igen, ez bizony az ezerkettes Adventure.
150LE, és 210kg. Szárazon. + a 23 lityi benzinnel már 230.
Vagyis megy mint a barom de nehéz és magas.
Szó se róla, ezzel egy seggel, cilinderben lemész olaszba' és még a befésült bajszod is úgy marad.
És közben megbüntetnek 10x gyorshajtásért, ha Piedone féltávon nem töri előtte vaffankúlózva félbe a jogsidat :-P
Merthogy a nagy plexi miatt nem érzed a menetszelet, a komfort futómű és a nagy párnázott fotel meg még rádob egy lapáttal.
Csak közben azt felejted el, hogy a tengernyi nyomaték miatt 6.-ban már alapjáraton 90-nel mész, 4000-es fordulaton meg 130 felett, és ez ugye még csak a bemelegítés, mert a maradék 8000 fordulat nem lineáris erőnövekményt hoz, hanem azt a protkó ánuszon távozós verziót... 8-I
Na és az durva...


És most jön az,hogy De...
De nem kéne.
Én nem fogom vele az Autobahn-on szmokingban hanyag eleganciával szivarozva letolni az X6-osokat. Ahhoz meg főleg puha vagyok hogy eső után felszaggassak vele a fenyvesbe a taknyos tűleveleken siratófalat mászni mint a kollégám.
Nekem csak simán szopás róla negyed óránként leugrálni fotózni a szerpentineken és imádkozni, hogy meg ne billenjen...
Ez van...


03.22. Autókiállítás Nyugat-európában


Egy haverom még a héten felhívott és mondta,hogy a hétvégén lesz Salzburgban Autókiállítás.
Bár a jegy 9,50 - de otthon az AMTS se olcsóbb és gondoltam itt talán nem csak kék izzós 4-es Golfok lesznek festett csöcsökkel eladva....
Hát... Nem tévedtem:
Volt itt minden ami otthon nincs:
Tanulmányautók:


Tényleg luxusverdák:




Zoé a rondaság:


És Tesla a menő:


 a beépített TV-vel


Egyéb "zöld" undormányok:


én nem undormány versenyautók:



7.0 V8....:


...meg V2:


....szegecselt fakormánnyal:


 csónaktestben:


2 kerekű blokk 4 keréken:


 ...szénszálból:


...és karikaturizálva...


Rally történelem:


sokszáz lóerőig:


és "babakocsi"


...a Lotus-tól:


Rusnya széria:


és nem széria - gyűrűk ura elmebetegséggel:


...szimplán nagyothallóknak


és megalomániásoknak:



 ...végül de nem utolsó sorban pedig: az I8:



9,50Eur az meg másfél Kebap tál.
Ennyit simán megért :-)



03.31. Egy korszak vége...


6 hónap és 26 nap után végre... Végre itt van.
Persze tök jogosan azt hihetnétek, mikor megérkezett, könnybe lábadt a szemem és szótlanul néztem agy 10 percig de nem...
Inkább olyasmi érzés volt, mint amikor az ember dec. 20.-án megkapja a főiskolai ösztöndíjat a 3,5-ös átlagért, amiből 2 nap múlva már karácsonyi ajándék lesz...
Tök jó, és végre itt van, de a mosoly azért kicsit keserédes már, 207 nap nélkülözés után :-P
Aztán lassan leesik a tantusz - megkaptad amire eddig vártál és ennyit szívás után átesel a ló túloldalára és jön a MINDENT bepótoló dőzsölés!

...mindent kimostam.
Még azt is ami csak gyűrött volt, azt is ami nem stokira volt hajtogatva a szekrényben, és 3 napja nem pakoltam le a szárítót - ez a szex utáni cigi. - relaxálsz és konstatálod, hogy "bazzzeeeg, eeez igen"...
Nem dohányzom, de azért megadom a módját na... :-)


A kezdeti flörtök...

Bazzeg, de jól nézel ki! 
Sokat hallottam már rólad...
Nem jössz el egy körre?
...tudom,hogy munkaidő van, de nyugi csak a parkolóig megyünk...
8-I 
8-O
óóóhóhóhóhóóhuuuubazdmeg!!!!
...asszem szeretlek! :-) 



- a történet a jobb átláthatóság kedvéért itt folytatódik -





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése